Diskussion
5 deltagere
Side 6 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Diskussion
Det lyder super. Vi skal bare huske at der ryger et gidsel pr. Runde.
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Diskussion
MUHAHAHAHAHA!
Kan ikke huske jeg nogensinde har slået så awesome før
Men: Vuk, kan du ikke sige mig hvilken scout, der kastede et gidsel ind i støvdjævlen? Jeg kan kun se to på kortet lige nu...
Kan ikke huske jeg nogensinde har slået så awesome før
Men: Vuk, kan du ikke sige mig hvilken scout, der kastede et gidsel ind i støvdjævlen? Jeg kan kun se to på kortet lige nu...
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Awesometastic! Husk ellers fremover, at enkelte angreb med flere mål kun har 1 skade slag (men crits giver selvfølgelig max skade).
Den scout der kaster gidler er i L27; du kan se hele kortet ved at klikke på det. Man skal dog åbenbart logge ind for at se links på forumet - inkluderet linkede billeder.
Poster også snart.
Den scout der kaster gidler er i L27; du kan se hele kortet ved at klikke på det. Man skal dog åbenbart logge ind for at se links på forumet - inkluderet linkede billeder.
Poster også snart.
Sv: Diskussion
Hej drenge, får ikke postet før i morgen aften. Har haft travlt med at gøre lejlighed klar sammen med Niels.
Godt gået Christian og Vuk ! You are bad ass !
Jeg vil prøve at løbe efter gidslerne ! Og vuk, er deres leder stadig marked af dig?
Godt gået Christian og Vuk ! You are bad ass !
Jeg vil prøve at løbe efter gidslerne ! Og vuk, er deres leder stadig marked af dig?
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Jeps, og det giver Chuck nye tricks mod ham.Atriden skrev:Og vuk, er deres leder stadig marked af dig?
Sv: Diskussion
Vi skal da selv tage gidslerne til fange og kræve løsepenge for dem
Bohse- Antal indlæg : 78
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Bohse skrev:Vi skal da selv tage gidslerne til fange og kræve løsepenge for dem Wink
Jeg synes vores Assassin har en pointe
Jeg kunne ikke nå at angribe den Tarek der truede gidslerne. Jeg troede nemlig at jeg havde en ranged 10 power, men den var close burst 5.
Jeg skal nok tage mig af senere, hvis ikke Drinkabell gør det.
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Elsinster Giv din fjende et godt huk mere, så skal jeg nok komme og give de. Det sidste dødsstød
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Diskussion
så du det jens ! Jeg gav det sidste hug til bossen! Take that Raham !
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Haha alle kan jo slå på en fjende, der allerede ligger for døden. Det kræver mandshjerte at udfordre en fjende en mod en uden At blive ramt en eneste gang!! Næ vendt du til rahams tur, så vil du se hvordan rigtige krigere af guderne ordner usle hedninge!!
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Diskussion
Nej du skal angribe Elsinster!!!! Please lav di. Handling om
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Diskussion
Feedback Time!
1. Nu har vi prøvet at vise fjenders defenses når I rammer, er det stadig fint?
2. Man kunne evt udvide konceptet, og vise hp når I dræber en fjende af den type. Hvad syntes I?
Jeres overlord lytter til sine minions!
1. Nu har vi prøvet at vise fjenders defenses når I rammer, er det stadig fint?
2. Man kunne evt udvide konceptet, og vise hp når I dræber en fjende af den type. Hvad syntes I?
Jeres overlord lytter til sine minions!
Sv: Diskussion
Jeg synes det virker rigtig godt at man kender deres ac, Will og regler efter det første angreb. Synes også det lyder som en god ide man ved det med HP for de fjender man har mødt.
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Diskussion
Det fungerer helt vildt godt at man kender deres saves. I stedet for at skrive, at man måske laver et rigtig sejt angreb mod dem, kan man i stedet beskrive hvordan deres kranier splittes og lunger punkteres.
Deres HP kunne også være rare at vide efter første encounter med dem, da det gør det endnu bedre at beskrive ens handlinger.
Keep up the good work, Vuk!
Deres HP kunne også være rare at vide efter første encounter med dem, da det gør det endnu bedre at beskrive ens handlinger.
Keep up the good work, Vuk!
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
ja, jeg synes at det har fungeret rigtig godt. Angående det med hp, synes jeg bare vi skal prøve det af.
Ja, og bli ved med det gode arbejde, det er fandme sjovt !
Ja, og bli ved med det gode arbejde, det er fandme sjovt !
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Intern Kamp
Troede ikke det ville blive aktuelt, men jeg kan se det er nødvendigt at fastsætte nogen regler for intern kamp. Generelt er det en dårlig ide da D&D er et holdspil, men det kan måske fungere hvis I følger disse regler:
1. No killing. En spiller der slår en anden ned på 0 hp, vælger kun at slå ham ud (PHB p295). Det er jeres eget ansvar at rationalisere hvorfor jeres karakter skåner sin modstander.
2. Det tager ikke lang tid fra plottet. Hvis kampen trækker ud og ikke har nogen relevans for historien, finder jeg en måde at afgøre den på – øjeblikkeligt.
3. Jeres karakterer skal stadig kunne arbejde sammen bagefter. Det er igen jeres eget ansvar at finde ud af hvordan, og det kan være svært. I Dark Sun eventyr er den letteste forklaring måske bare, at I simpelthen har brug for hinanden til at overleve missionen.
Hverken spillet eller eventyret er designet til at spillere kæmper mod hinanden, så hvis ikke det fungerer bliver det bare afskaffet.
Troede ikke det ville blive aktuelt, men jeg kan se det er nødvendigt at fastsætte nogen regler for intern kamp. Generelt er det en dårlig ide da D&D er et holdspil, men det kan måske fungere hvis I følger disse regler:
1. No killing. En spiller der slår en anden ned på 0 hp, vælger kun at slå ham ud (PHB p295). Det er jeres eget ansvar at rationalisere hvorfor jeres karakter skåner sin modstander.
2. Det tager ikke lang tid fra plottet. Hvis kampen trækker ud og ikke har nogen relevans for historien, finder jeg en måde at afgøre den på – øjeblikkeligt.
3. Jeres karakterer skal stadig kunne arbejde sammen bagefter. Det er igen jeres eget ansvar at finde ud af hvordan, og det kan være svært. I Dark Sun eventyr er den letteste forklaring måske bare, at I simpelthen har brug for hinanden til at overleve missionen.
Hverken spillet eller eventyret er designet til at spillere kæmper mod hinanden, så hvis ikke det fungerer bliver det bare afskaffet.
Sv: Diskussion
Hep, jeg er borte på konference de næste 2 dage.
Men medmindre I involverer NPCs yderligere, kan I vist sagtens lege videre alligevel.
Men medmindre I involverer NPCs yderligere, kan I vist sagtens lege videre alligevel.
Sv: Diskussion
Jeg vil gerne se noget kamp og som inspiration har jeg valgt at dele denne sang med jer:
Inspiration
Inspiration
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Holy crap, Naturen går amok!
Det er jo endnu mere vanvittige slag end sidste encounter!
Næste tur tænker jeg på at lade Chuck bruge Inspiring Fortitude (temporary hp til folk) eller Aid Another (+2 til en allieret's check), især hvis Raham ikke indhenter ham denne tur.
Man kunne måske også kaste håndklæddet i ringen: Hoppe ud af støv djævlen, bruge healing surges, og prøve igen?
Det er jo endnu mere vanvittige slag end sidste encounter!
Næste tur tænker jeg på at lade Chuck bruge Inspiring Fortitude (temporary hp til folk) eller Aid Another (+2 til en allieret's check), især hvis Raham ikke indhenter ham denne tur.
Man kunne måske også kaste håndklæddet i ringen: Hoppe ud af støv djævlen, bruge healing surges, og prøve igen?
Sv: Diskussion
Haha! jeg stemmer for ud og heale, og så prøve igen....
Jeg har sommerferie! wooop wooop
Jeg har sommerferie! wooop wooop
Bohse- Antal indlæg : 78
Join date : 15/12/11
Sv: Diskussion
Congrats!
Jeg har lige fået Roskilde vagter, og opdaget jeg har eksperimenter og møder midt i festivalen. Kommer til at pendle mellem fest og arbejde...
Jeg har lige fået Roskilde vagter, og opdaget jeg har eksperimenter og møder midt i festivalen. Kommer til at pendle mellem fest og arbejde...
Side 6 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|