Eventyr - Støv Kronen
5 deltagere
Side 3 af 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Den hårdt sårede dværg synker livløst sammen efter Atridens angreb, mens både Drinka Bell og Chuck finder fornyet styrke fra genasiens magi. Atriden fanger en anden af dværgene mellem ham og Raham, og giver den et snit med ætsende syre.
- Kamp!:
Initiativ
Ready: Elsinster
21 Atriden (35/40 hp)
21 Drinka Bell <- DIN TUR! (22/33 hp, +1 attacks & +4 damage until end of Atriden’s next turn)
18 Elvere
17 Raham
16 Thri-Kreens
15 Chuck (17/47 hp +20 temp hp, Bloodied, Prone)
14 Templar
8 Dværge (L13: -8 hp, -2 AC until end of Atriden’s next turn)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Drinka ser sine holdkammerater trække i samlet flok mod troldmanden, og beslutter sig for hun bliver nødt til at trække samme vej, men først må hun blive af med den dværg, der står og truer hende.
Vredt kigger hun på ham og suser pludselig op mod hans ansigt. Dværgen når lige at blive skeløjet før han mærker en dundrende hovedpine, der er forårsaget af en lille pixie ved ekstremt høj fart til et punkt over hans venstre øjenbryn. Han falder et skridt tilbage og mærker en svimmelhed, der er forårsaget ved at pixien har taget en god portion af den mængde blod med, han normalt skulle bruge til at transportere ilt til hjernen. Derfor når han ikke at reagere før pixien piler mod Templaren.
Idet pixien flyver mod templaren når han lige at se et ondt smil på læberne af det lille væsen før det går i gang med en heftig serie af angreb. Den lille pixie flyver først mod templarens strube, men snart efter også mod dværgen, der uheldigvis stod lidt for tæt på. Drinka mister fuldstændig kontrollen til sit indre bæst og går amok i en blodrus, der pådrager både templaren og dværgen dybe sår i ansigtet og halsen. Desværre koster det hende også den energi hun havde fået af at slubre dværgens tykke blod i sig.
Vredt kigger hun på ham og suser pludselig op mod hans ansigt. Dværgen når lige at blive skeløjet før han mærker en dundrende hovedpine, der er forårsaget af en lille pixie ved ekstremt høj fart til et punkt over hans venstre øjenbryn. Han falder et skridt tilbage og mærker en svimmelhed, der er forårsaget ved at pixien har taget en god portion af den mængde blod med, han normalt skulle bruge til at transportere ilt til hjernen. Derfor når han ikke at reagere før pixien piler mod Templaren.
Idet pixien flyver mod templaren når han lige at se et ondt smil på læberne af det lille væsen før det går i gang med en heftig serie af angreb. Den lille pixie flyver først mod templarens strube, men snart efter også mod dværgen, der uheldigvis stod lidt for tæt på. Drinka mister fuldstændig kontrollen til sit indre bæst og går amok i en blodrus, der pådrager både templaren og dværgen dybe sår i ansigtet og halsen. Desværre koster det hende også den energi hun havde fået af at slubre dværgens tykke blod i sig.
- Handlinger:
- Standard: 'Vampire slam' på dværgen J8. Rammer Reflex 26 og giver 10 i skade. Derudover bruger Drinka Bell 'Blood drinker' på dværgen, så han får 4 yderligere i skade, og Drinka får et healing surge. Dværgen bliver skubbet tilbage til K7.
Move: Drinka Bell bevæger sig til K14 (uden at triggere dværgen i L13)
Action point: 'Feral assault' på templar. Rammer Reflex 15 og giver 20 i skade.
Bruger en healing surge for også at angribe dværgen i L13. Rammer Reflex 17 og giver 27(!) i skade.
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
OG på grund af den hastighed det hele skete med lagde ingen mærke til hvad der skete!
- Free action:
- Drinka bruger Hidden Strike mod alle fjender, der potentielt så angrebet på templaren og dværgen. Hun slår bluff check 20 mod passive insight. Alle creatures, der påvirkes, tror en anden udførte angrebet, og behandler Drinka som usynlig til begyndelsen af hendes næste tur.
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Drinka Bell hamrer en af dværgene bagud og efterlader ham drænet for en del blod, før hun søger nye mål og eksploderer i en blodrus af bestialske angreb. Den anden dværg står tilbage med blod og opflået hud over hele hans ansigt, uden rigtigt at have en ide om hvordan han blev så hårdt såret. Templaren er mere snarrådig, og hun kan hverken gennemtrænge hans maske eller overrumple ham med hvad der skete.
Elverne bryder ud fra deres dække på hustagene, og kaster endnu en byge chatkchas ned imod jer. En af dem borer sig dybt ind i ryggen på Atriden, en anden i benet på Raham, og en tredje skærer en flænge i en af Bells vinger. En af elverne dukker hurtigt tilbage i skjul efter det dødsensfarlige overraskelsesangreb.
Elverne bryder ud fra deres dække på hustagene, og kaster endnu en byge chatkchas ned imod jer. En af dem borer sig dybt ind i ryggen på Atriden, en anden i benet på Raham, og en tredje skærer en flænge i en af Bells vinger. En af elverne dukker hurtigt tilbage i skjul efter det dødsensfarlige overraskelsesangreb.
- Kamp!:
Elverne sniger sig lidt omkring og angriber fra skjul Atriden, Drinka Bell, og Raham. De rammer alle og giver 8 skade! (Elveren der angreb Bell så ikke hendes Hidden Strike.) En af dem - der ikke bevægede sig før angrebet - hopper i skjul igen.
Initiativ
Ready: Elsinster <- ANYTIME NOW!
21 Atriden (27/40 hp)
21 Drinka Bell (14/33 hp, Bloodied, +1 attacks & +4 damage until end of Atriden’s next turn, invisible to all but Templar & elf in D11 until start of Bell’s next turn)
18 Elvere
17 Raham (31/39 hp) <- DIN TUR!
16 Thri-Kreens
15 Chuck (17/47 hp +20 temp hp, Bloodied, Prone)
14 Templar
8 Dværge (K7: -14. L13: -35 hp, Bloodied, -2 AC until end of Atriden’s next turn)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
[quote="Ace"]Elverne bryder ud fra deres dække på hustagene, og kaster endnu en byge chatkchas ned imod jer. En af dem borer sig dybt ind i ryggen på Atriden, en anden i benet på Raham, og en tredje skærer en flænge i en af Bells vinger. En af elverne dukker hurtigt tilbage i skjul efter det dødsensfarlige overraskelsesangreb.[quote]
Raham fortrækker ikke en mine, mens han hiver chatkchasen, der har ramt hans ben, ud. Han løfter sin hånd og peger på Templaren: "Din time er kommet kætter! End ikke dine usle og gudsforladte lakajer kan redde dig nu! Forbered dig på at møde gudernes vrede!!!" .
Raham vender sit hoved mod den sårede dværg og svinger sin enorme hævner økse mod dværgens hoved.
Rahams enorme styrke gør, at dværgens hoved bliver skilt fra resten af dens krop, og med et forsvinder Raham og dværgens krop. Tilbage ligger kun dværgens hoved, stadig med et forbløffet udtryk i ansigtet.
Raham og dværgens krop kommer frem lidt længere væk, hvor dværgens døde krop synker sammen. Raham vender sig med Templaren og begynder at løbe mod ham mens han brøler: "Må gudernes vrede gøre en ende på dit usle liv!"
Raham svinger sin økse med en guddommelig kraft, mod templaren. Mens han lyser af vrede.
Raham fortrækker ikke en mine, mens han hiver chatkchasen, der har ramt hans ben, ud. Han løfter sin hånd og peger på Templaren: "Din time er kommet kætter! End ikke dine usle og gudsforladte lakajer kan redde dig nu! Forbered dig på at møde gudernes vrede!!!" .
Raham vender sit hoved mod den sårede dværg og svinger sin enorme hævner økse mod dværgens hoved.
Rahams enorme styrke gør, at dværgens hoved bliver skilt fra resten af dens krop, og med et forsvinder Raham og dværgens krop. Tilbage ligger kun dværgens hoved, stadig med et forbløffet udtryk i ansigtet.
Raham og dværgens krop kommer frem lidt længere væk, hvor dværgens døde krop synker sammen. Raham vender sig med Templaren og begynder at løbe mod ham mens han brøler: "Må gudernes vrede gøre en ende på dit usle liv!"
Raham svinger sin økse med en guddommelig kraft, mod templaren. Mens han lyser af vrede.
- handlinger:
- Minor action til at bruge Oath of Emnity på Templaren i felt L16.
Standard action:Slår mod dværg i felt L13 Rammer med 16. bruger encounter power: Sequestering Strike Rammer med 15 + rammer 3 med anden terning samlet får dværgen 18 i skade. Dværgen teleportere til felt H17 og Raham til felt I16
Move Action: Raham bevæger sig til felt K15 og flanker nu Templaren med Chuck.
bruger Action Point og laver en standard action på templaren. Angriber med SDaily Power Oath of hte Final Dual: slår 20 for at ramme( ) og Jeg slår 21 i skade Templaren tager halv skade selvom jeg ikke rammer. Bruger Encounter power Memory of a Thousand Thourgts(no action) til at øge mit attack til 21(øv )
- Fremtidig handling hvis Chuck angriber Templaren:
- Hvis Chuck angriber templaren, som er Rahams Oath of Emnity, Bruger Raham Devine Guidance til give Chuck 2 attack rolls. det er en Immediate Interrupt Close burst 10.
Hvis han bruger den giver Rahams rustning ham, som en free action, +2 ekstra i AC resten af encounteret plus han får 5 hp tilbage.
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Raham kløver gennem både kød, tid, og rum, med det resultat at han og en halshugget dværg teleporterer et stykke bort. Han går i kødet på templaren og deler et mægtigt slag ud der bider dybt i dennes skulder.
De tre thri-kreens springer til fronten med et virvar af flående kløer. Både Atriden og Raham tager imod en byge af vilde hug, der efterlader dem med alvorlige dybe sår.
Chuck kommer på benene på den eneste mandlige måde man kan: Ved at slå på ting. Han hamrer simpelthen hans massive ambolt så hårdt i jorden bag sig, at trykket alene bringer ham op at stå.
Ånden kigger nervøst tilbage.
Chuck kniber øjnene sammen.
Ånden sluger en klump og begynder at ryste på hånden.
Chuck: “Du er i vejen.”
Ånden hviner i frygt og springer tilbage for at gemme sig bag sin herre, Atriden.
Med et brøl langer Chuck ud efter templaren, og selv om hans slag ikke går rent ind er kraften stadig nok til slå luften ud af Hamanu’s udsendte og bøje et par ribben. Templaren spytter blod op, og Chuck finder fornyet styrke ved at se hans fjender lide i støvet foran ham.
De tre thri-kreens springer til fronten med et virvar af flående kløer. Både Atriden og Raham tager imod en byge af vilde hug, der efterlader dem med alvorlige dybe sår.
Chuck kommer på benene på den eneste mandlige måde man kan: Ved at slå på ting. Han hamrer simpelthen hans massive ambolt så hårdt i jorden bag sig, at trykket alene bringer ham op at stå.
Chuck stirrer på ånden.Atriden skrev:
Ud af Atriden løber der en 2 meter høj ånd direkte mod Chuck. Ånden hopper lige foran Chuck og alle i nærheden kan nu mærke en eksplosion af elektricitet i luften. Væsnet stiller sig nu klar til at beskytte ham mod flere slag med sit kæmpe sværd.
Ånden kigger nervøst tilbage.
Chuck kniber øjnene sammen.
Ånden sluger en klump og begynder at ryste på hånden.
Chuck: “Du er i vejen.”
Ånden hviner i frygt og springer tilbage for at gemme sig bag sin herre, Atriden.
Med et brøl langer Chuck ud efter templaren, og selv om hans slag ikke går rent ind er kraften stadig nok til slå luften ud af Hamanu’s udsendte og bøje et par ribben. Templaren spytter blod op, og Chuck finder fornyet styrke ved at se hans fjender lide i støvet foran ham.
- Kamp!:
Thri-Kreens
Thri-kreens bevæger sig og charger, to mod Atriden og en mod Raham.
De rammer alle og giver 6 skade!
Chuck
Move: Chuck rejser sig op.
Minor: Restorative Infusion til at give Atriden og Bell hver 10 temp hp.
Free Action: Dwarven Scale Armor daily magic item. Chuck healer 11 hp, og via Arcane Rejuvenation får 5 temp hp.
Standard: Angriber templar med Aspect of Elevated Harmony. Han misser både på AC 20 og 15 (Reroll via Raham’s Divine Guidance), men giver stadig halv skade = 8 (Reroll via Brutal Weapon). Chuck bruger også en healing surge.
NB. Jeg har rettet skade fra Bell, så det inkluderer Hidden Might.
Initiativ
Ready: Elsinster <- ANYTIME NOW!
21 Atriden (15/40 hp +10 temp hp, Bloodied)
21 Drinka Bell (14/33 hp +10 temp hp, Bloodied, +1 attacks & +4 damage until end of Atriden’s next turn, invisible to all but Templar & elf in D11 until start of Bell’s next turn)
18 Elvere
17 Raham (25/39 hp)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (39/47 hp +5 temp hp)
14 Templar (-29 hp) <- DIN TUR!
8 Dværge (K7: -18 hp)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Idet Raham ser, at Chuck skal til at slå på Templaren, vender han ansigt mod himlen og begynder at mumle på et fremmede, men smukt og eksotisk sprog. Raham peger på Chuck og hans hånd og øjne begynder at lyse svagt op. Chuck mærker en ekstra energi, der forsøger at støtte hans angreb.
Raham mærker dog, at Chuck ubevidst kommer til at kæmpe imod gudernes hjælp, og Raham kan mærke at hans hjælp ikke ikke vil nytte noget. Chuck er endnu ikke klar til guddommelig hjælp, tænker Raham
Efter at have talt i det guddommelige sprog, begynder Rahams rustning at lyse, og to englevinger springer i et kort glimt frem fra Rahams ryg. Rahams sår på benet heler med det samme. Og han smiler håneligt til templaren: "Guderne holder hånden over os, så dine hedenske tryllekunstner har ingen effect her"
Raham mærker dog, at Chuck ubevidst kommer til at kæmpe imod gudernes hjælp, og Raham kan mærke at hans hjælp ikke ikke vil nytte noget. Chuck er endnu ikke klar til guddommelig hjælp, tænker Raham
Efter at have talt i det guddommelige sprog, begynder Rahams rustning at lyse, og to englevinger springer i et kort glimt frem fra Rahams ryg. Rahams sår på benet heler med det samme. Og han smiler håneligt til templaren: "Guderne holder hånden over os, så dine hedenske tryllekunstner har ingen effect her"
- handlinger:
- Raham bruger en imidiate interrupt: Divine Gaidance på Chuck.
Rahams rustning giver ham nu +2 AC og han får 5 HP tilbage + 5 trmp. HP fra Atriden, for at bruge en daily magisk Item.
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Templaren snerrer i vrede over de sår Raham og Chuck har delt ud til ham, og samler styrke til at hævne sig ved at dræne omgivelserne. Dette ser I tydeligt ved at et par nærliggende grøntsager krøller sammen og blæser bort som sand.
“Hvor vover I at lægge hånd på en af Hamanu’s disciple, uslinge!”
Han langer ud efter Drinka Bell med en knytnæve der gløder af ren pulserende energi, men hun undgår slaget uden problemer.
Den sidste dværg cirkler ind i kampens hede og laver et baghåndssving med sin mægtige gouge. Han graver en dyb flænge ind i siden på Atriden, og twister den spidse ende ind i hans nyre med en ubehagelig brutal lyd.
“Hvor vover I at lægge hånd på en af Hamanu’s disciple, uslinge!”
Han langer ud efter Drinka Bell med en knytnæve der gløder af ren pulserende energi, men hun undgår slaget uden problemer.
Den sidste dværg cirkler ind i kampens hede og laver et baghåndssving med sin mægtige gouge. Han graver en dyb flænge ind i siden på Atriden, og twister den spidse ende ind i hans nyre med en ubehagelig brutal lyd.
- Kamp!:
Templar
Templaren recharger ikke Fettering Glare.
Han angriber Drinka Bell med Hamanu’s Fist og misser på AC 14. Herefter shifter han til K16.
Dværg
Bevæger sig til H12 og charger Atriden. Han rammer på AC 25 og giver 14 skade.
Initiativ
Ready: Elsinster <- ANYTIME NOW!
21 Atriden <- DIN TUR! (11/40 hp, Bloodied)
21 Drinka Bell (14/33 hp +10 temp hp, Bloodied, +1 attacks & +4 damage until end of Atriden’s next turn, invisible to all but Templar & elf in D11 until start of Bell’s next turn)
18 Elvere
17 Raham (25/39 hp)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (39/47 hp +5 temp hp)
14 Templar (-29 hp)
8 Dværg (K7: -18 hp)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Atriden's ånd løber tilbage lige til tiden for at afværge Dværgens slag og udsletter sig selv i forsøget. Artificeren kan se at han er i problemer og kan ikke se hvorfor han skal blive alene og kæmpe mod 3 fjender. Han sender Elsinster et hårdt blik " du må klare dig selv ! "
Menneske-genasien tager og bider et lille hul i sin tommelfinger, og smører blodet på et mystisk symbol på sin rustning. Det begynder at lyse kraftigt i en rød farve. Han løber hen mod de andre, fuldstændig ligeglad om han blotter sig selv mod sine fjender.
Han stiller sig tæt på Templaren, men i stedet for at fokusere på fordærveren, lader han sit sværd hvirvle igennem luften mod myre-manden ved siden af ham. Desværre havde han ingen ide om templarens styrke og bliver slået omkuld inden sværdet rammer myren. " crap...næsten som at være der hjemme " siger han irriteret og falder om.
Menneske-genasien tager og bider et lille hul i sin tommelfinger, og smører blodet på et mystisk symbol på sin rustning. Det begynder at lyse kraftigt i en rød farve. Han løber hen mod de andre, fuldstændig ligeglad om han blotter sig selv mod sine fjender.
Han stiller sig tæt på Templaren, men i stedet for at fokusere på fordærveren, lader han sit sværd hvirvle igennem luften mod myre-manden ved siden af ham. Desværre havde han ingen ide om templarens styrke og bliver slået omkuld inden sværdet rammer myren. " crap...næsten som at være der hjemme " siger han irriteret og falder om.
- Actions:
Minor Action: Bruger Bloodcut Leather Armor +1, til at få resist all 10. Bruger
Move: Bevæger sig til L15, og provoker fra dværg (J12) og 2 myrer(J,K11)
Standard: Magic Weapon (ranged) mod Myrer i J15. Rammer AC 17 og giver 8 skade.Alle allierede ved siden af Atriden får +1 to hit og +4 to damage, til Atridens tent.Provokerer fra Templar.No Action: Augment Magic Weapon, får +2 to hit mod myren. Rammer derved AC 19.
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Atriden aktiverer hans magiske rustning og sætter i bevægelse for at støtte hans allierede ved templaren. Hans retræte fra de nært-stående slave-krigere efterlader ham udsat, men de formår knap nok at overgå det nye magiske skjold der omgiver genasien.
Hovmodigt træder Atriden frem for at kaste hans sværd mod en thri-kreen, men her undervurderer han fatalt den trussel der udgøres af en templar. Den maskerede mand samler en uhyrlig bølge af livskraft omkring sig, der efterlader jer forpustede og hårene på jeres arme pulveriserede. Med almægtig magisk styrke afsætter templaren et øredøvende slag lige midt i panden på Atriden, hvilket slår genasien fuldstændig ud med en plamage af dødt væv i forhovedet.
“Din skæbne er forseglet, maddike. Snart vil I andre falde således – uden håb og uden nåde.”
Atriden synker til jorden, sønderslået, bevidstløs og døende!
Hovmodigt træder Atriden frem for at kaste hans sværd mod en thri-kreen, men her undervurderer han fatalt den trussel der udgøres af en templar. Den maskerede mand samler en uhyrlig bølge af livskraft omkring sig, der efterlader jer forpustede og hårene på jeres arme pulveriserede. Med almægtig magisk styrke afsætter templaren et øredøvende slag lige midt i panden på Atriden, hvilket slår genasien fuldstændig ud med en plamage af dødt væv i forhovedet.
“Din skæbne er forseglet, maddike. Snart vil I andre falde således – uden håb og uden nåde.”
Atriden synker til jorden, sønderslået, bevidstløs og døende!
- Kamp!:
Atridens magiske rustning giver ham Resist 10 til slut på hans næste tur. Han provokerer Opportunity Attack (OA) da han forlader K12 (dværg og 2 thri-kreens), og igen med hans Ranged attack fra L15 (templar).
En thri-kreen og dværg rammer, og fra det angreb der gav 12 skade gennemtrænger 2 point. Templaren slår dog brutalt igennem med 23 skade, hvoraf de 13 gennemtrænger og slår Atriden ud.
Ved slut på Atridens tur slår han et death save og fejler. Hvis Atriden når -20 hp eller fejler 3 death saves, dør han.
NB. Har nu inkluderet effekten af Raham’s magiske rustning.
Initiativ
Ready: Elsinster <- ANYTIME NOW!
21 Atriden (-4/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves, Resist 10 until end of his next turn)
21 Drinka Bell <- DIN TUR! (14/33 hp +10 temp hp, Bloodied)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (39/47 hp +5 temp hp)
14 Templar (-29 hp)
8 Dværg (K7: -18 hp)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Elsinster hører lyden af kamp, men kan ikke se noget noget af den og tænker at han må få et bedre view over kampen...
Han stille og usynligt for tre fjender og kan hurtigt se at gruppen har meget brug for hjælp.
Han er ikke meget for at gøre sig selv synlig med så mange fjender så tæt på og med så godt udsyn, men han må gøre noget...
Uden en lyd sniger han siger over til fjenden og gør sin daggert klar til angreb.
Han stille og usynligt for tre fjender og kan hurtigt se at gruppen har meget brug for hjælp.
Han er ikke meget for at gøre sig selv synlig med så mange fjender så tæt på og med så godt udsyn, men han må gøre noget...
Uden en lyd sniger han siger over til fjenden og gør sin daggert klar til angreb.
- Spoiler:
- Elsinster flytter sig hen til I-15 med Silent Stalker
Elsinster angriber monsteret i J-15 med Posioned strike
Bohse- Antal indlæg : 78
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
I kampens hede og kaos glider Elsinster behændigt tværs over pladsen, hvor han manøvrerer i position til at flanke en thri-kreen med Raham. Hans position viser sig ikke at have været skjult fra alle han passerer, men ingen af disse kan nå at hugge ud efter ham.
Med en fjende på hver side kan væsnet ikke forsvare sig så effektivt, og Elsinster borer hurtigt en forgiftet dagger gennem det exoskelet der omgiver dens strube. Kreenen gurgler gult blod op og dens antenner sitrer panisk et øjeblik, før den synker livløst sammen ved snigmorderens fødder.
Med en fjende på hver side kan væsnet ikke forsvare sig så effektivt, og Elsinster borer hurtigt en forgiftet dagger gennem det exoskelet der omgiver dens strube. Kreenen gurgler gult blod op og dens antenner sitrer panisk et øjeblik, før den synker livløst sammen ved snigmorderens fødder.
- Kamp!:
Da Elsinster flanker sit mål med Raham får han Combat Advantage (+2 attack), hvilket betyder han rammer og dræber.
Initiativ
21 Atriden (-4/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves, Resist 10 until end of his next turn)
21 Elsinster
21 Drinka Bell <- DIN TUR! (14/33 hp +10 temp hp, Bloodied)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (39/47 hp +5 temp hp)
14 Templar (-29 hp)
8 Dværg (K7: -18 hp)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Blodlysten er stadig altoverdøvende for Drinka, og med tyk, rødlig væske dryppende fra mundvigen vender hun sig mod den gruppe fjender, der er ved at trænge sig ind på hende. De tre væsner ser hende kun et kort øjeblik før hun flyver direkte mod dem med glødende, røde øjne, og klør parate til at flænse.
Pludselig eksploderer hun i en sky af små, bevingede skyggevæsner, der alle søger mod de to thri-kreens og den enlige dværg. Skyggerne bider, kradser, river, flår og flænser i de stakkels væsner, og først da de står sønderflåede og blødende tilbage samler skyggerne sig igen til lille Drinka Bell, der flyver så hurtigt mod sit næste mål, at hun bliver usynlig.
Pludselig eksploderer hun i en sky af små, bevingede skyggevæsner, der alle søger mod de to thri-kreens og den enlige dværg. Skyggerne bider, kradser, river, flår og flænser i de stakkels væsner, og først da de står sønderflåede og blødende tilbage samler skyggerne sig igen til lille Drinka Bell, der flyver så hurtigt mod sit næste mål, at hun bliver usynlig.
- handlinger:
- Standard: Swarm of Shadows i close blast fra J11 til L13. Hun slår mega ringe, og rammer følgende:
Thri-kreen J11: 13 vs. fort, 23 dmg
Thri-kreen K11: 13 vs. fort, 18 dmg
Dværg J12: 9 vs. fort, 23 dmg
Ved miss tager de kun halv skade.
Ved hit tager de ongoing 5 skade indtil de slår et save.
Bagefter teleporterer hun til L13, og er usynlig indtil slutningen af sin næste tur.
Move: Flyver til L16
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Drinka Bell transformerer til en mørk sky af flænsende skyggevæsener, som går amok på gruppen af slave-krigere. Da det hele er overstået er der spildt blod til højre og venstre, men de forbliver alle vaklende oprejst.
Elverne sender endnu en bølge af chatkchas ned imod jer fra hustagene, før de ruller tilbage i skjul. Chatkchas suser omkring jeres ører, men de fleste bider sig ind i udstillingsborde og varerne der ligger der.
Elverne sender endnu en bølge af chatkchas ned imod jer fra hustagene, før de ruller tilbage i skjul. Chatkchas suser omkring jeres ører, men de fleste bider sig ind i udstillingsborde og varerne der ligger der.
- Kamp!:
Drinka Bell regenererede 4 hp via Enduring Soul, da hun var bloodied ved starten af hendes tur. Hun misser alle mål, og de 2 kreens overlever på trods af halv skade.
En elver angriber Chuck og to angriber Elsinster. Ingen af dem rammer, takket være Elsinsters cover. De hopper herefter i skjul.
Initiativ
21 Atriden (-4/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves, Resist 10 until end of his next turn)
21 Elsinster
21 Drinka Bell (18/33 hp +10 temp hp)
18 Elvere
17 Raham <- DIN TUR! (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (39/47 hp +5 temp hp)
14 Templar (-29 hp)
8 Dværg (K7: -29 hp, Bloodied)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Raham kaster et hurtigt nik til Elsinster, idet han ser fjenden bag sig falde om.
Raham har nu frie hænder til at forsætte sit dødbringende angreb mod sin svorgen fjende templaren. Han bevæger sig hurtigt til siden og står nu skrot overfor templaren. Han svinger sin enorme økse mod templaren, i et forsøg på endeligt at udslette denne usle maddikes eksistens. "Med guderne som mine vidner, lover jeg hermed at gøre en ende på din sølle eksistens!!"
Raham har nu frie hænder til at forsætte sit dødbringende angreb mod sin svorgen fjende templaren. Han bevæger sig hurtigt til siden og står nu skrot overfor templaren. Han svinger sin enorme økse mod templaren, i et forsøg på endeligt at udslette denne usle maddikes eksistens. "Med guderne som mine vidner, lover jeg hermed at gøre en ende på din sølle eksistens!!"
- handlinger:
- Standard action: Bruger Angelic Alacrity, så jeg kan shifte til J16 Flanker nu med Drinka. slår 22 for at ramme og giver 12 i skade .
Move Action: bevæger mig til felt J17
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Raham danser smidigt omkring templaren, fuldstændig uhæmmet af de nærliggende kasser der står spredt omkring. Han svinger endnu en gang sin mægtige økse, og får åbnet et sår på tværs af templarens ene lår.
***
Den ene thri-kreen cirkler om bag Elsinster og den anden stormer lige i masken på ham. De fanger ham således i en dødbringende knibtangs-manøvre, og deres mange kløer skærer ham op både forfra og bagfra.
***
Chuck mener det nu alvorligt.
Han mener det faktisk så alvorligt, at de sår som var tildelt hans krop ikke længere tør at forvolde ham skade! Dværgen kaster et blik ned af sig selv, og truer simpelthen hen hans egen krop til at tage sig sammen og holde op med at bløde!
Ellers smadrer han den.
Krigerens opstramning aktiverer magien i Drinka Bells rustning, som i næste øjeblik springer til Atriden og vækker ham til bevidsthed med et par helbredte sår.
Chuck fanger templarens blik, peger to fingre mod sine øjne, og peger dem så i retningen af den maskerede fanatiker. Alene denne gestus er nok til at ødelægge templarens fokus, sålænge han ikke holder øje med krigeren.
Chuck lader til sidst sit blik falde på den anden dværg, og springer til angreb med et tordnende brøl. Dette bliver kun overdøvet af den knogle-knusende lyd, da skæg-hammeren katapulterer Urik-krigerens næse igennem sit eget baghovede. Kun én dværg står nu tilbage på kamp-pladsen, mens alle de skæg-løse ligger døde i sandet.
***
Templaren ser efterhånden noget ramponeret ud, men trodsigt dræner han livskraft fra omgivelserne og svinger igen ud efter Atriden. Genasien er knap nok kommet ved bevidsthed før hans ansigt igen stifter bekendtskab med templar-straf, og Atriden går bevidstløs i gulvet igen.
***
Den ene thri-kreen cirkler om bag Elsinster og den anden stormer lige i masken på ham. De fanger ham således i en dødbringende knibtangs-manøvre, og deres mange kløer skærer ham op både forfra og bagfra.
***
Chuck mener det nu alvorligt.
Han mener det faktisk så alvorligt, at de sår som var tildelt hans krop ikke længere tør at forvolde ham skade! Dværgen kaster et blik ned af sig selv, og truer simpelthen hen hans egen krop til at tage sig sammen og holde op med at bløde!
Ellers smadrer han den.
Krigerens opstramning aktiverer magien i Drinka Bells rustning, som i næste øjeblik springer til Atriden og vækker ham til bevidsthed med et par helbredte sår.
Chuck fanger templarens blik, peger to fingre mod sine øjne, og peger dem så i retningen af den maskerede fanatiker. Alene denne gestus er nok til at ødelægge templarens fokus, sålænge han ikke holder øje med krigeren.
Chuck lader til sidst sit blik falde på den anden dværg, og springer til angreb med et tordnende brøl. Dette bliver kun overdøvet af den knogle-knusende lyd, da skæg-hammeren katapulterer Urik-krigerens næse igennem sit eget baghovede. Kun én dværg står nu tilbage på kamp-pladsen, mens alle de skæg-løse ligger døde i sandet.
***
Templaren ser efterhånden noget ramponeret ud, men trodsigt dræner han livskraft fra omgivelserne og svinger igen ud efter Atriden. Genasien er knap nok kommet ved bevidsthed før hans ansigt igen stifter bekendtskab med templar-straf, og Atriden går bevidstløs i gulvet igen.
- Kamp!:
Thri-Kreens
Den ene cirkler til H16 og readier til at angribe Elsinster når han er flanket. Den anden charger Elsinster, så de fanger ham i mellem sig. De rammer begge og giver hver 6 skade.
Chuck
Minor: Dwarven Resilience så Chuck healer 11 hp og får +2 defenses til start på næste tur. Pga tidligere diskussion, antager jeg at Bell aktiverer hendes Bracers of Respite til at heale Atriden 6 hp . Hvis ikke skal jeg nok redigere!
Move: Battlemind’s Demand til at marke templaren, så han får -2 til at ramme andre end Chuck.
Standard: Chuck charger dværgen, og med Badge of the Berserker provokerer Chuck ikke fra den kreen han passerer. Han rammer og giver 18 skade.
Templar
Recharger ikke Fettering Glare
Han slår efter Atriden, og får -2 fra Chuck’s mark men +2 fra Combat Advantage da Atriden ligger ned. Han rammer og giver 18 skade, hvoraf 8 gennemtrænger og slår Atriden ud igen. Herefter shifter han til J15.
NB. Har nu noteret at Drinka Bell er usynlig til slut på hendes næste tur.
Initiativ
21 Atriden <- DIN TUR! (-2/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves, Resist 10 until end of next turn)
21 Elsinster (23/35 hp)
21 Drinka Bell (18/33 hp +10 temp hp, invisible until end of next turn)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (5 temp hp, +2 defenses until start of next turn)
14 Templar (-41 hp, Bloodied, Marked by Chuck, Oathed by Raham)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sidst rettet af Ace Man Apr 02, 2012 9:32 am, rettet i alt 4 gange
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Atriden grynter og bløder mens han prøver at holde sig i live.
- Actions:
Slår 13 i death saving throw.
Det var en god plan, men desværre var Templaren nådesløs... Thats how it goes!
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Atriden holder sig væk fra lyset for enden af tunnelen lidt endnu.
- Kamp!:
Initiativ
21 Atriden (-2/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves)
21 Elsinster (23/35 hp) <- DIN TUR!
21 Drinka Bell (18/33 hp +10 temp hp, invisible until end of next turn)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
16 Thri-Kreens
15 Chuck (5 temp hp, +2 defenses until start of next turn)
14 Templar (-41 hp, Bloodied, Marked by Chuck, Oathed by Raham)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Elsinster er nu blevet sur over de modbydelige thri-kreener fik ramt på ham. Han kigger ned på sine sår og siger "jeg tænkte det nok, det er hvad man får ud af ikke at have nok tid til at planlægge et angreb. Når ens kompagnoner bare ligger sig til at dø" samtidig med at hans øjne bliver smalle og han stirrer ondt over mod Atriden.
"Nu kan det fandme være nok!"
Standard action:
"Nu kan det fandme være nok!"
Standard action:
- Spoiler:
- (standard action)
Elsinster laver Poisoned Dagger mod thri-kreen i H-16.
Hvis den rammer vs. AC giver den
1d4+5(Poisoned Dagger)
2d20(Assassins strike)
= 42 damage
Elsinster skifter våben til Garrote som free action (Quick swap)
Action point(standard action):
Elsinster shifter til J-13 og angriber Thri-Kreens i J-14 med Garrotte Strangle
Hvis den rammer vs. reflex giver den:
2d4+5(Garrote Strangle)
1d8(Attack finesse)
=14 damage
(ved godt han ville være flanked hvis jeg blev stående, men jeg ville væk)
Hvis nogen af dem har under 10 i liv ryger de automatisk ned på 0 (Death attack)
Bohse- Antal indlæg : 78
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Elsinsters reaktion på de thri-kreens der omringer ham er dødbringende effektiv. Endnu en dagger springer ud fra hans ærme, og denne dolker han tværs igennem øjet på en kreen og dybt ind i dens hjerne.
Med blændende hastighed forsvinder daggeren til hvor den kom fra, og snigmorderen trækker i samme bevægelse en næsten usynlig tråd frem, som han griber med begge hænder. Den vikler han lynhurtigt om halsen på den anden kreen, og strangulerer den med trænede hænder. Angrebet er så brutalt at I alle hører et karakteristisk "SNAP!", da Elsinster knækker halsen på den.
Samtlige thri-kreens ligger nu ved snigmorderens fødder, stadig med dødskramperne igang.
Med blændende hastighed forsvinder daggeren til hvor den kom fra, og snigmorderen trækker i samme bevægelse en næsten usynlig tråd frem, som han griber med begge hænder. Den vikler han lynhurtigt om halsen på den anden kreen, og strangulerer den med trænede hænder. Angrebet er så brutalt at I alle hører et karakteristisk "SNAP!", da Elsinster knækker halsen på den.
Samtlige thri-kreens ligger nu ved snigmorderens fødder, stadig med dødskramperne igang.
- Kamp!:
Assassin’s Strike giver 2d10 ekstra skade – ikke 2d20, men det afholder ikke Elsinster fra at udslette sine mål. Han laver faktisk et critical hit på andet angreb, så dette giver endnu mere skade!
Initiativ
21 Atriden (-2/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves)
21 Elsinster (23/35 hp)
21 Drinka Bell <- DIN TUR! (18/33 hp +10 temp hp, invisible until end of next turn)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
15 Chuck (5 temp hp, +2 defenses until start of next turn)
14 Templar (-41 hp, Bloodied, Marked by Chuck, Oathed by Raham)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Drinka ser at de sidste minions (elverne undtaget) falder om på jorden og beslutter sig for, at nu må det være nok med den templars fornærmelser. Hun tager et godt tilløb og, usynlig som hun er, laver hun en flyveskalle rettet direkte mod templarens klokkeværk.
Desværre tager hun fejl af templarens ædlere dele, og to rosiner som ligger for fødderne af ham (gad vide hvordan det kunne lade sig gøre?)
Desværre tager hun fejl af templarens ædlere dele, og to rosiner som ligger for fødderne af ham (gad vide hvordan det kunne lade sig gøre?)
- handlinger:
Bobode- Antal indlæg : 82
Join date : 15/12/11
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Drinka Bell drøner usynlig mod templaren, men i sin iver fejlberegner hun sit angreb og ender med mere tumult og moste dadler, end moste templar-dele.
Det regner atter med chatkchas fra elverne på hustagene, denne gang intenst fokuseret mod Chuck. Dværgen skimter blot tilbage med et løftet øjenbryn, og ikke én af kastevåbnene bider på ham. Samtlige elvere springer tilbage i skjul efter deres fejlslagne overraskelsesangreb – underbevidst er der formentligt ingen af dem, der egentligt tør vække Chucks vrede.
Det regner atter med chatkchas fra elverne på hustagene, denne gang intenst fokuseret mod Chuck. Dværgen skimter blot tilbage med et løftet øjenbryn, og ikke én af kastevåbnene bider på ham. Samtlige elvere springer tilbage i skjul efter deres fejlslagne overraskelsesangreb – underbevidst er der formentligt ingen af dem, der egentligt tør vække Chucks vrede.
- Kamp!:
Ingen rammer og elverne hopper i skjul igen.
Initiativ
21 Atriden (-2/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves)
21 Elsinster (23/35 hp)
21 Drinka Bell (18/33 hp +10 temp hp)
18 Elvere
17 Raham <- DIN TUR! (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
15 Chuck (5 temp hp, +2 defenses until start of next turn)
14 Templar (-41 hp, Bloodied, Marked by Chuck, Oathed by Raham)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Raham er nu tydeligt irriteret over, at templaren ikke vil dø. Han tager hårdt fat om sin økse og hopper frem mod templaren. Raham svinger øksen alt hvad han kan, mens han udbryder et rasende brøl:"Guderne har dømt dig uværdig til at leve, forlad nu Athas for altid og vandre hvileløst i dødens rige!"
Desværre fejlbedømmer Raham sit drabelige huk mod templaren, så hans økse flyver få centimeter hen over templarens hoved.
Raham er overrasket og stærkt utilfreds med sit angreb, og han kan ikke lade være med at bande lidt over gudernes mangel på hjælp.. Han tager det dog hurtigt tilbage og beder guderne om tilgivelse, for de har selvfølgelig en højere plan med det missede angreb.
- handlinger:
- Move action springer til felt J16
Standard action: bruger Bond of Pursuit. slår 19 og rammer derfor ikke.
Desværre fejlbedømmer Raham sit drabelige huk mod templaren, så hans økse flyver få centimeter hen over templarens hoved.
Raham er overrasket og stærkt utilfreds med sit angreb, og han kan ikke lade være med at bande lidt over gudernes mangel på hjælp.. Han tager det dog hurtigt tilbage og beder guderne om tilgivelse, for de har selvfølgelig en højere plan med det missede angreb.
Raham- Antal indlæg : 101
Join date : 12/03/12
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Raham opretholder presset på templaren med sine allierede, men heller ikke han har meget held til at udnytte det.
Chuck fuldender fælden og træder resolut op til den indsnørede templar.
“Så er det på tide du lukker kæften! Jeg stopper den maske så langt ned i halsen på dig, at du kommer til at skide ud mellem hullerne i den!”
Chucks ord lader til at realiseres meget bogstaveligt talt.
Dværgen springer op til øjenhøjde med templaren, og torpederer hans massive ambolt af sten med et knitrende brag lige smask i ansigtet på sit mål. Masken knuses indad med gnitrende lyn, og splinter af den borer sig ind gennem kinden på templaren, der nu gurgler kindtænder og keramik op.
Templaren lader til at være fanget som en rotte, men hele jeres krop skælver alligevel da han dræner en utrolig mængde livskraft til et sidste udfald. Den kolossale energi planter han lige midt i ribbenene på Chuck, som tager imod et magisk slag så kraftigt at han kurer bagud med en rygende brystkasse. Templaren udnytter det til at komme længere væk.
“Hamanu’ ’yrke er almæ’ig! Jeg ha’er jer alle!!”
Chuck fuldender fælden og træder resolut op til den indsnørede templar.
“Så er det på tide du lukker kæften! Jeg stopper den maske så langt ned i halsen på dig, at du kommer til at skide ud mellem hullerne i den!”
Chucks ord lader til at realiseres meget bogstaveligt talt.
Dværgen springer op til øjenhøjde med templaren, og torpederer hans massive ambolt af sten med et knitrende brag lige smask i ansigtet på sit mål. Masken knuses indad med gnitrende lyn, og splinter af den borer sig ind gennem kinden på templaren, der nu gurgler kindtænder og keramik op.
Templaren lader til at være fanget som en rotte, men hele jeres krop skælver alligevel da han dræner en utrolig mængde livskraft til et sidste udfald. Den kolossale energi planter han lige midt i ribbenene på Chuck, som tager imod et magisk slag så kraftigt at han kurer bagud med en rygende brystkasse. Templaren udnytter det til at komme længere væk.
“Hamanu’ ’yrke er almæ’ig! Jeg ha’er jer alle!!”
- Kamp!:
Chuck
Minor: Chuck kigger efter den nærmeste skjulte elver han så, men spotter ham ikke.
Move: Chuck går til J14.
Standard: Chuck angriber templaren med Conductive Defense. Han rammer Reflex 28 og giver 13 lightning skade. Indtil starten på Chucks næste tur tager templaren 5 lightning skade, hver gang han rammer en af Chucks allierede.
Templar
Recharger ikke Fettering Glare
Han slår efter Chuck og laver en crit – 23 skade! Slaget slider Chuck bagud til K13, og templaren shifter til I16.
Initiativ
21 Atriden <- DIN TUR! (-2/40 hp, Dying, Failed 1 of 3 Death Saves)
21 Elsinster (23/35 hp)
21 Drinka Bell (18/33 hp +10 temp hp)
18 Elvere
17 Raham (30/39 hp +5 temp hp, +2 AC until end of encounter)
15 Chuck (29/47 hp)
14 Templar (-54 hp, Bloodied, Marked by Chuck, Oathed by Raham, takes 5 lightning damage when hitting one of Chuck's allies until start of Chuck's next turn)
Terræn
Hustage er ca. 10 ft høje, og kan klatres med Athletics DC 15. Kantene giver cover (-2 attacks).
Kasser, telte, og udstillingsborde er difficult terrain (2 speed pr felt).
Udstillingsborde giver cover hvis et angreb kommer fra den anden side (-2 attacks).
Telte giver concealment hvis man står i dem (-2 attacks), eller total concealment hvis man ligger ned (-5).
Sv: Eventyr - Støv Kronen
Atriden ligger stadig nede på jorden og gurgler blod, men holder sig stadig i live.
- Actions:
Minor Action= Bløder
Move Action= Bløder lidt mere
Standard Action= Bløder stadig...
Death Saving Throw = 17
Atriden- Antal indlæg : 142
Join date : 15/12/11
Side 3 af 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|